9.00–9.30 Päivän tavoitteet, tutustumista ja lämmittelyä päivän teemaan ennakkotehtävää hyödyntäen
9.30–10.30 Mitä tarkoittaa vastuullinen brändi ja miten sitä rakennetaan käytännössä?
- Käymme läpi brändilistauksia hyödyntäen, mitä osallistujat mieltävät vastuulliseksi brändiksi ja mistä elementeistä se rakentuu. Tutustumme myös työkaluun, jonka avulla vastuullista brändiviestintää voi rakentaa ja kirkastaa.
10.30–10.45 Tauko
10.45–12.00 Eettinen ja läpinäkyvä vastuullisuusviestintä: Miten välttää viherpesu?
- Otamme haltuun viherpesusääntelyn tiiviin oppimäärän ja pohdimme, miten organisaation vastuullisuuteen liittyvästä keskeneräisyydestä voi kertoa kiinnostavasti ja uskottavasti.
12.00–13.00 Lounastauko
13.00–14.45 Mitä on vaikuttava vastuullisuusviestintä käytännössä?
- Käymme läpi keskustellen kolme yrityscasea siitä, miten vastuullisuusstrategiasta on rakennettu eettisesti kestäviä ja kiinnostavia brändiviestejä. Lopuksi saamme vielä vierailijapuheenvuoron, jonka aihe tarkentuu lähempänä tilaisuutta.
14.45–15.00 Päivän oppien yhteenveto