Vastuullisuusviestintä on nuoralla tanssimista: tarinallisuudella ja tunteilla luodaan kiinnostavuutta ja innostetaan toimintaan, mutta samalla vastuullisen brändin ja sitä tukevan viestinnän pitää pohjata faktoihin ja aitoihin tekoihin. Miten lähestyä yhtälöä ja luoda houkuttelevaa vastuullisuusviestintää kapsahtamatta viherpesuun?
Koulutuspäivän aikana osallistuja saa eväitä siihen, miten yhdistää tarinatalous ja vastuullisuussääntely sekä rakentaa vaikuttavaa ja vastuullista brändiä ja sitä tukevaa viestintää.
Koulutuspäivän ohjelma on vuorovaikutteinen, joten osallistujilta odotetaan aktiivista osallistumista päivän keskusteluihin ja pienen ennakkotehtävän tekemistä.
KENELLE
Koulutus sopii vastuullisuuden, viestinnän ja markkinoinnin perusasiat hallitsevalle asiantuntijalle, joka haluaa syventää vastuullisen viestinnän ja markkinoinnin osaamistaan.
HALUATKO RAKENTAA OMAN NÄKÖISESI KEHITTYMISPAKETIN TYÖSI TUEKSI?
Hanki itsellesi tai organisaatiollesi uusi 5 kerran koulutuskortti ja voit valita pakettiin tarjonnastamme juuri itseäsi kiinnostavat koulutuspäivät. Voit sisällyttää myös tämän koulutuspäivän osaksi koulutuskorttia. Lue lisää koulutuskortista täällä.
HALUATKO SYVENTÄÄ OSAAMISTASI?
Kiinnostaisiko sinua syventyä Vastuullisuuden koulutuskokonaisuuden teemoihin laajemmin? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana Vastuullisuuden koulutuskokonaisuutta, johon sisältyy minimissään kuusi (6) koulutuspäivää, oppimisalusta ja opiskelijakollegoiden tuki. Tutustu kattavaan koulutuskokonaisuuteen sivuiltamme tai kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. +358 44 720 3022.
Tietojen käsittely
Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan, koulutuksiin ja tapahtumiin liittyen. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.