
Anna Ståhle
viestinnän ja kriisijohtamisen asiantuntija, sovittelija, valmentaja, puhuja, moderaattori ja logoterapiaohjaaja
Anna Ståhle on viestinnän ja kriisijohtamisen asiantuntija, sovittelija, valmentaja, puhuja, moderaattori ja logoterapiaohjaaja. Hänellä on 30 vuoden kokemus mediasta, viestinnästä ja johtamisesta.
Omassa yrityksessään No Dramassa Anna keskittyy strategiseen viestintään, konfliktien ratkaisuun ja sovitteluun sekä ihmisten ja työyhteisöjen kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Anna työskentelee johtajien ja asiantuntijoiden kanssa erityisesti vaativissa muutos- ja kriisitilanteissa sekä henkilökohtaisten kriisien hetkillä.
Aiemmin Anna johti lähes 15 vuoden ajan vuonna 2005 perustamaansa viestintätoimisto Groundia. Matkan varrelle mahtuvat myös muun muassa McLaren Racing -pesti Kimi Räikkösen mediavastaavana, Olympiakomitean viestintäpäällikön tehtävät ja Publicis Helsinki -mainostoimiston viestintäjohtajuus. Annan ura alkoi Yleisradion TV1:n toimituksista uutis-, ajankohtais- ja urheilutoimittajana.
Anna oli ProCom ry:n puheenjohtaja vuosina 2008 – 2011. Vuonna 2019 hänet valittiin Vuoden viestintäammattilaiseksi (ProCom) ja vuonna 2015 Vuoden puhujaksi Suomessa (Evento Awards). Lokakuussa 2018 hän julkaisi kriisiviestintään ja -johtamiseen keskittyvän kirjan ”SORI – johtaja ja julkisuus kriisissä” (Alma Talent, 2018).
VIERASPUHUJA

Tiina Nurmi
viestintäjohtaja, S-Pankki
Tiinalla on yli 15 vuoden kokemus strategisesta viestinnästä, muutosviestinnästä ja brändinrakennuksesta niin yritysjohdon kumppanina kuin innostavana esihenkilönä. Nykyisin S-Pankin viestintäjohtajana toimiva Tiina on urallaan luotsannut viestintää niin viestintätoimistokentällä kuin yrityksissäkin, ja auttanut organisaatioita rakentamaan mainettaan, johtamaan muutosta ja kertomaan vaikuttavia tarinoita.
Ennen S-Pankkia Tiina vastasi SOK:lla ulkoisesta viestinnästä ja mediasuhteista sekä toimi Pohjoisranta BCW:llä johtavana konsulttina, jossa hän sparrasi tunnettuja yrityksiä ja brändejä monimutkaisissa viestintätilanteissa. Tiina uskoo viestinnän voimaan liiketoiminnan strategisena ajurina ja innostaa muita näkemään viestinnän mahdollisuudet muutoksen toteuttajana.